Sekretäri- ja administratiivteenused

Korporatiivsed teenused

HALDAMINE, SEKRETÄRITÖÖ, KORRESPONDENTS

Me abistame kliente rutiinsete tööde teostamisel, võimaldades neil keskenduda põhilisele tootmis- ja äritegevusele.

Osutame järgmisi sekretäri- ja haldusteenuseid:

  • juriidilise aadressi (virtuaalse kontori) pakkumine Eestis;
  • kirjade töötlemine ja saatmine;
  • vajalike dokumentide tellimine äriregistrist (registrikaardid/B-kaardid, põhikiri);
  • vajalike dokumentide tellimine maksuametist (residentsuse tõend,
  • topeltmaksustamise vältimise tõend, maksuvõlgnevuste puudumise tõend);
  • dokumentide notariaalne tõlge;
  • dokumentide legaliseerimine ja apostillimine;
  • pitsatite tellimine;
  • läbirääkimiste korraldamine klientidega, pankadega, partneritega, töötajatega;
  • abistamine suhtlemisel maksuameti ja teiste riigiasutustega;
  • abistamine dokumentide vormistamisel elamisloa taotlemiseks/pikendamiseks.

Teenuse osutamise eest vastutavad spetsialistid:

Tatjana Milov

Assistent / Sekretär

Marina Pavlova

Assistent / Sekretär